До відома депутатів

З 01 січня 2017 року відповідно до норм Закону України «Про запобігання корупції» розширено коло осіб, які зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (е-декларацію), за минулий рік шляхом заповнення її на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) за формою, що визначається цим агентством.

Таку декларацію зобов’язані будуть подати і депутати місцевих рад усіх рівнів та особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зокрема керівники комунальних підприємств, установ та закладів тощо.

Звертаємо Вашу увагу, що заповнення е-декларації відбувається за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

З метою своєчасного заповнення е-декларацій на сайті НАЗК та подання її у належний Законом строк радимо завчасно отримати ЕЦП.

Електронний цифровий підпис можна отримати, зокрема, у акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК ІДД):

В органах Державної фіскальної служби (безкоштовно):

м. Суми, пл. Покровська, буд. 2, 1-й пов., каб. 1, тел.: (0542) 70-17-95

 

Перелік документів що необхідні для отримання сертифікату ключа фізичної особи в ДФС:

1. Реєстраційна картка (за формою, що можна скачати тут та роздрукувати на одному аркуші з обох боків, або придбати безпосередньо в органі ДФС, зразок заповнення картки можна проглянути тут).

2. Оригінал та копія паспорта, засвідчена власноручним підписом.

3. Копія облікової картки платника податків засвідчена власноручним підписом.

4. СD-диск.

 

За допомогою сервісів ПАО КБ «Приватбанк»:

(для тих, хто має платіжні картки цього банку)

 

1. Зареєструватись у «Приват24».

2. На сторінці «Все услуги» вибрати послугу «Бизнес».

3. На сторінці послуги «Бизнес» у розділі «Электронная цифровая подпись» обрати рядок «Скачать сертификат» і далі діяти за підказками сервісу.

 

З переліком суб’єктів, які надають послуги з ЕЦП можна ознайомитись за посиланням

 

Звертаємо Вашу увагу на необхідність ретельного збереження отриманого електронного ключа (бажано на СD-диску) та паролю.

Після отримання електронного ключа необхідно на головній сторінці веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції зайти за посиланням «ЗАДЕКЛАРУЙ» та:

1. У рядку «АЦСК» вибрати із запропонованого списку назву центру сертифікації, у якому отримано електронний ключ.

2. У рядку «Приватний ключ» обрати файл з ключем, записаний на комп’ютері, СD-диску чи іншому електронному носієві.

3. У рядку «Пароль приватного ключа» увести пароль, який був введений при формуванні електронного ключа.

4. Увійти до свого особистого кабінету та розпочати роботу із заповнення електронних декларацій.

 

З Роз’ясненнями НАЗК щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю можна ознайомитись тут.

 

У разі виникнення питань щодо заповнення декларацій чи технічних проблем з її заповненням на сайті радимо звертатись до Національного агентства з питань запобігання корупції

 

Довідка щодо заповнення декларацій

+38(044) 200-08-29

+38(044) 200-06-88

Технічнадопомога

support@nazk.gov.ua