Що роботи, якщо пасажир забув речі у потязі

     Якщо пасажир прибув до пункту призначення та виявив, що забув речі у вагоні, то потрібно звернутись до начальника станції із письмовою заявою. В свою чергу керівник станції негайно подає службову телеграму начальнику поїзда або начальнику станції на шляху прямування поїзда, де є можливість зняти речі черговим по вокзалу. У телеграмі вказуються номер вагона і місце, які займав пасажир, опис забутих речей і вимога про перевезення їх до станції, зазначеної власником, чи інша вимога.

        Одержуючи назад речі, пасажир повинен сплатити перевізнику належні платежі (за зберігання, упакування, перевезення за тарифом багажу, якщо це мало місце), а також видати розписку довільної форми про одержання речей з зазначенням в ній свого постійного місця проживання, серії та номера паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.

        Непорозуміння між пасажирами та працівниками залізниці

Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв’язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху – начальником поїзда (старшим стюардом).

Якщо пасажир не згоден з рішенням начальника станції, вокзалу чи начальника поїзда (старшого стюарда), це рішення може бути оскаржене відповідно до законодавства. Свою скаргу на дії перевізника пасажир може викласти в книзі скарг та пропозицій, яка є на кожній станції та в пасажирському поїзді.

Шосткинський місцевий центр з надання БВПД