Фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" розповіли про головні переваги онлайн-сервісів для споживачів

ФАХІВЦІ ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" РОЗПОВІЛИ ПРО ГОЛОВНІ ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ

Дистанційні канали взаємодії з клієнтами це зручні інструменти, які доступні 24/7 і дозволяють вирішити питання електропостачання за лічені хвилини. На цьому наголошують фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".

• Особистий кабінет – найпопулярніший клієнтський сервіс. Тут можна передати покази, одразу побачити суму до сплати і розрахуватися за світло. Обсяги використаної електроенергії, історія платежів, сповіщення про можливі відключення – уся ця інформація є в акаунті споживача.

У особистому кабінеті вже зареєструвалися 188 782 побутових і 10 894 юридичних споживачів.

• Мобільний застосунок "E-Svitlo" – аналог особистого кабінету, що завжди під рукою. Він адаптований для користувачів смартфонів. 

Додаток підтримує усі необхідні для споживача функції, як і вебверсія. Зокрема, внесення показів, оплата, контроль споживання, завантаження платіжок, розрахунки. 

"Сервіс дозволяє керувати необмеженою кількістю особових рахунків. Так ви можете внести покази лічильника чи оплатити рахунок не тільки за себе, а й за рідних і близьких", - пояснили в енергопостачальній компанії.

Також у особистому кабінеті можна обрати спосіб отримання рахунку за електроенергію, зокрема, відмовитися від паперових платіжок і перейти на електронні. Для цього треба поставити відмітку в налаштуваннях.