На сайті МОН запрацював чатбот для допомоги вступникам
Від 18 липня на сайті МОН майбутні вступники можуть отримати відповіді на запитання щодо вступу до закладів фахової передвищої та вищої освіти. У співпраці з Урядовим контактним центром запрацював чатбот, що стане онлайн-помічником у питаннях вступної кампанії 2022 року
Натиснувши на кнопку «Поставити запитання», що розміщена в правому нижньому куту сайту, вступники можуть розпочати спілкування з консультантами.
Консультації надаються фахівцями оперативно, отримати консультацію через сервіс можна з понеділка по четвер (09:00-17:00), а також у п’ятницю (09:00-16:00).
Зазначимо, що у разі налаштувань автоматичного перекладу вмісту сторінок з української на будь-яку іншу мову, чат теж відображатиметься обраною мовою. Для переходу на українську необхідно в налаштуваннях браузера вимкнути автоматичний переклад сторінок або змінити відповідні параметри.
Нагадаємо, що крім надання онлайн-допомоги, вступники можуть звернутися на безкоштовну «гарячу лінію» МОН з питань вступної кампанії.
За матеріалами: https://mon.gov.ua/ua/news/na-sajti-mon-zapracyuvav-chat-bot-dlya-dopomogi-vstupnikam