На Сумщині створюватимуть робочі місця у сфері зеленого туризму

 

Усіх бажаючих запрошують долучитись до проєкту «Розширення формальних можливостей працевлаштування через розвиток зеленого і крафтового туризму в межах «Туристичного трикутника Сумщини»

Інформаційна зустріч у рамках проєкту «Розширення формальних можливостей працевлаштування через розвиток зеленого та крафтового туризму в межах «Туристичного трикутника Сумщини» відбувається наразі для Есманьської громади у м. Глухів.

У Кролевецькій громаді та м. Глухів вже відбулись інформаційні зустрічі, участь в яких взяли представники міських рад та міськрайонної філії Сумського обласного центру зайнятості, навчальних закладів, наукових установ, старости сіл об’єднаної територіальної громади, громадські діячі, представники ЗМІ.

Ідеї з виробництва різного роду товарів або надання цікавих послуг (особливо в сфері зеленого туризму) зможуть отримати якісну і професійну рецензію, консультаційний супровід, а в подальшому і фінансову підтримку для реалізації.

Проєкт розрахований на вразливі групи населення і спрямований на працевлаштування через власну справу саме цієї категорії людей.

Регіональний проєкт здійснюється в рамках реалізації пілотного проекту Міжнародної організації праці (МОП) «Інклюзивний ринок праці для створення робочих місць в Україні». Його реалізацію розпочали Сумський національний аграрний університет спільно із Сумською облдержадміністрацією та Сумським обласним центром зайнятості.

Проект передбачає спільну роботу 11 партнерів. Серед них – представники п’яти місцевих громад Сумщини: Путивльської, Кролевецької, Глухівської міських рад, Есманьської селищної ради та Новослобідської сільської ради.

Термін реалізації проєкту: 1 листопада 2021 року – 30 квітня 2023 року.

До співпраці запрошуються інклюзивні категорії громадян, а саме: випускники навчальних закладів, які не знайшли роботу, мами після декретної відпустки, внутрішньо переміщені особи, особи з інвалідністю, учасники ЧАЕС, АТО (ООС), багатодітні сім’ї, особи передпенсійного віку тощо.

Передбачено:

1. Безкоштовні тренінги (5 днів), де навчатимуть генерувати ідеї та втілювати їх у життя.

2. Курси з крафтових технологій та зеленого туризму.

3. Конкурс стартапів, де 25 учасників зможуть отримати по 3 000 дол. на свій власний стартап.

Контактні особи проєкту та графік проведення інфозустрічей, тренінгів, реєстрації учасників у громадах:

1

Глухівська міська рада

Платова Анна, тел.: 099 4475009

ел. адреса: anna.platova@ukr.net

 

17-21.01.2022

21-25.03.2022

25-29.04.2022

2

Кролевецька міська рада

Жовтя В’ячеслав, тел.: 097 6747087

ел. адреса: v.zhovten@gmail.com

24-28.01.2022

14-18.02.2022

11-15.04.2022

3

Новослобідська сільська рада

 

Нечаєва Антоніна, тел.: 099 4854995

ел. адреса: nsloboda_sr@ukr.net

14-18.03.2022

4

Путивльська міська рада

Литвинова Тетяна, тел.:  066 4363255

ел. адреса: putivlradaekon@gmail.com

21.02-25.02.2022

28.03-01.04.2022

5

Есманьська селищна рада

 

Ніколаєнко Маріанна, тел.: 066 1683414

ел. адреса: upr.ekonomik@gmail.com

31.01-04.02.2022

6

Сумський обласний центр зайнятості

Сидорова Оксана Іванівна

тел.: (0542) 685522

 

 

п/п

 

Назва ТГ

Дати інфозустрічі/ відкриття реєстраційної форми

Закриття реєстрації

Повідомлення результатів відбору учасників

Дати проведення тренінгів

1

Глухівська ТГ

24.12.2021 / 24.12.2021

- / 20.02.2022

- /  27.03.2022

07.02.2022

04.03.2022

11.04.2022

10.01.2022

11.03.2022

18.04.2022

17-21.01.2022

21-25.03.2022

25-29.04.2022

2

Кролевецька ТГ

04.01.2022 / 04.01.2022

- / 16.01.2022

- / 13.03.2022

14.01.2022

01.02.2022

27.03.2022

17.01.2021

07.02.2022

04.04.2022

24-28.01.2022

14-18.02.2022

11-15.04.2022

3

Новослобідська ТГ

- / 16.02.2022

30.02.2022

07.03.2022

14-18.03.2022

4

Путивльська ТГ

- / 30.01.2022

- /14.01.2022

07.02.2022

14.02.2022

21.03.2022

21.02-25.02.2022

28.03-01.04.2022

5

Есманьська ТГ

10.01.2022 / 10.01.2022

20.01.2022

24.01.2022

31.01-04.02.2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

За матеріалами веб-сайту Сумської обласної державної адміністрації