Відбулося засідання постійної комісії районної ради
13 червня 2018 року відбулося засідання постійної комісії Шосткинської районної ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, будівництва, житлово – комунального господарства та підприємництва.
На розгляд комісії було винесено 4 питання.
На засіданні постійної комісії заслухано звіт заступника голови районної державної адміністрації Сергія Ільєнка щодо забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку Шосткинського району в частині розвитку інфраструктури та інформацію в.о. начальника відділу економічного розвитку і торгівлі Шосткинської районної державної адміністрації Оксани Савченко про стан торгівельного обслуговування населення Шосткинського району та шляхи його покращення.
В порядку контролю на розгляд постійної комісії було внесено питання «Про хід виконання програми розроблення (оновлення) містобудівної документації на місцевому та регіональному рівні Шосткинського району на 2016-2020 роки». Доповідачем з даного питання була начальник відділу житлово – комунального господарства та будівництва, містобудування і архітектури Шосткинської районної державної адміністрації Валентина Радюк. У своєму виступі вона зазначила, що загальна вартість виконаних робіт з розроблення схеми планування району за 2016 – 2017 роки склала 472,379 тис.грн., з них: топографо – геодезичні – 178,732 тис.грн (виконавець ТОВ «Картографія+») та проектні – 293,647 тис. грн. (виконавець ДП «УкрНДПІцивільбуд»). На завершення робіт з розробки схеми планування району необхідні кошти в сумі 100 тис. грн., які є в наявності. Схему районного планування було розглянуто 19 квітня 2018 року на засіданні архітектурно-містобудівної ради при управлінні містобудування та архітектури Сумської обласної державної адміністрації. Після усунення зауважень, проект районного планування буде передано на експертизу.На оновлення містобудівної документації у 2018 році селищною та сільськими радами передбачено виділення коштів у сумі 1018,0 тис.грн.
З усіх питань були прийняті відповідні рішення.