Підсумки роботи ЦОП Шосткинської ДПІ

Підсумки роботи ЦОП Шосткинської  ДПІ за напрямком  з питань надання адміністративних послуг

Фахівцями Шосткинської   ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області у Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску; об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги. 

За січень 2024 року Центром  обслуговування платників Шосткинської  ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області опрацьовано 731 звернення   щодо надання адміністративних послуг.

Працівниками  Центру обслуговування платників Шосткинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській  області платникам видано 364 довідок  про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.  З Державного реєстру фізичних осіб - платників податків видано 134 відомості про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Стати платником єдиного податку виявили бажання 38 суб’єктів підприємницької  діяльності, сформовано та направлено платникам  105  витягів з реєстру платників єдиного податку.  Внесено зміни до реєстру платників податків -44. 

Надано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 1 довідку  про доходи фізичних осіб – підприємців,  зареєстровано 19  книг обліку розрахункових операцій, 9 розрахункових книги та 6 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 5 звернень    від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений  до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Також звертаємо увагу платників на переважне отримання послуг в онлайн – режимі використовуючи можливості сервісу «Електронний кабінет» https://cabinet.tax.gov.ua.

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами (05449) 2-30-73 або безпосередньо до Центру обслуговування платників м. Шостка, вул. Знаменська, 2, понеділок  - п'ятниця з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.; вихідні дні - субота та неділя.

З переліком адміністративних послуг, які надаються в центрі обслуговування платників Шосткинської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області  можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області  в розділі «Діяльність» або в банері «Центри обслуговування платників».

До уваги внутрішньо переміщених осіб!

Шосткинська ДПІ  Головного управління ДПС у Сумській  області інформує.

Відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України та п. 1 розд. IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 із змінами (далі – Положення № 822), фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання заяви за формою № 5ДР (додаток 12 до Положення № 822) або заяви за формою № 5ДРП (додаток 13 до Положення № 822) відповідно та документа, що посвідчує особу (після пред’явлення повертається). Такі зміни стосуються також зміни місця проживання.

Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України від 20 жовтня 2014 року № 1706-VII «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1706) факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених ст. 12 Закону № 1706.

Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи засвідчує місце проживання внутрішньо переміщеної особи на період наявності підстав, зазначених у ст. 1 Закону № 1706 (ч. 1 ст. 5 Закону № 1706).

Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 із змінами (далі – Порядок № 509), регулює механізм видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. У довідці відображаються відомості про зареєстроване та фактичне місце проживання внутрішньо переміщеної особи.

Для заповнення заяви за ф. № 5ДР або заяви за ф. № 5ДРП використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Для підтвердження інформації про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особа подає один з таких документів: витяг з реєстру територіальної громади; паспорт громадянина України, виготовлений у формі книжечки; тимчасове посвідчення громадянина України.

Для підтвердження факту внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа подає довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи відповідно до Порядку № 509.

У разі якщо фактичне місце проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи відрізняється від задекларованого (зареєстрованого) місця проживання (перебування), така особа в Заяві за ф. № 5ДР/Заяві за ф. № 5ДРП зазначає адресу фактичного місця проживання/перебування відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (додаток 2 до Порядку № 509).

Отже, фізичні особи – платники податків, які переселилися з тимчасово окупованої території, а також внутрішньо переміщені особи, мають визначити свою податкову адресу та у зв’язку із змінами даних, які вносяться до облікової картки або повідомлення, подати заяву до контролюючого органу за ф. № 5ДР або за ф. № 5ДРП, пред’являючи при цьому документ, що посвідчує особу, документ, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання, та довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Декларування доходів громадян, отриманих у 2023 році

Шосткинська ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області нагадує, що в Україні 01 січня 2024 року розпочалась кампанія щорічного декларування доходів громадян, яка триватиме до 01 травня 2024 року.  

Щорічне декларування доходів громадян передбачає подання річної податкової декларації про майновий стан і доходи:  

- громадянами, які отримали у звітному  році доходи, з яких не сплачено податок на доходи фізичних осіб,   

- громадянами, які бажають використати своє право на податкову знижку.

Обов’язок подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи виникає у громадян, які протягом звітного року отримували:   

 - доходи не від податкових агентів (п.п.168.2.1 п.168.2 ст.168 ПКУ), тобто, від інших фізичних осіб, не зареєстрованих як самозайняті особи (не є підприємцями або особами, які провадять незалежну професійну діяльність) - це можуть бути спадщина, подарунки, доходи від надання в оренду рухомого/нерухомого майна іншій ФО, надання інших послуг/робіт, продажу/обміну майна, тощо;   

- іноземні доходи (п.п. 170.11.1 п. 170.11 ст. 170 ПКУ);     

- доходи, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування (п.п. 168.1.3 п.168.1 ст. 168 ПКУ): суми заборгованості, за якими минув строк позивної давності; нецільова благодійна допомога понад установлену норму; додаткове благо, тощо;   

 - в інших випадках, передбачених законодавством.   

Податкову декларацію також зобов’язані подавати:   

- фізичні особи, які отримують доходи від підприємницької діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування (ст. 177 ПКУ);   

- фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність (ст. 178 ПКУ);   

- іноземці, які за результатами звітного року набули статус резидента України мають відобразити  доходи з джерелом їх походження в Україні та іноземні доходи ( п.п. 170.10.4 п. 170.10 ст.170 ПКУ);   

- платники податку – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (п.179.3 с.179 ПКУ).    

Платник податків може обрати зручний для себе спосіб подачі податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація):

- особисто або уповноваженою особою;

- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

З метою підвищення рівня добровільності декларування доходів громадян та для зручності при поданні декларації в Електронному кабінеті платника створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації.

Електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи»  дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку.

Часткове автоматичне предзаповнення декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податку, та відомостей про обʼєкти нерухомого чи рухомого майна.

Використання цього електронного сервісу:

- скорочує час і витрати при поданні податкової декларації;

- мінімізує помилки при заповненні декларації;

- надає можливість подання копій первинних документів як додаток до податкової декларації в онлайн-режимі.

Граничні строки подання декларації:

фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування), фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність,  та громадяни – до 01 травня року, наступного за звітним;

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ст. 49 Кодексу).

Важливо! За умови якщо у платника податку відсутні підтверджуючі документи щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел і суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлені згідно зі ст. 13 Кодексу, то відповідно до п. п. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Кодексу такий платник зобов’язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання податкової декларації  до 31 грудня року, наступного за звітним.

фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у разі припинення підприємницької діяльності – протягом 20 календарних днів місяця наступного за календарним місяцем, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням.

Важливо! У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

-резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду;

-фізичні особи, у яких є право на податкову знижку,  до 31 грудня (включно) року, наступного за звітним.

Як отримати відомості про доходи без візиту до податкової, тобто онлайн?

Шосткинська ДПІ  Головного управління ДПС у Сумській  області нагадує, що стартувала кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2023 році.

Сучасні технології  надають можливість отримання відомостей про доходи у смартфоні. Наразі цей процес став ще більш зручним та пропонує декілька варіантів отримання необхідної інформації за вибором платника.

Перший: потрібно лише завантажити в App Store/Google Play мобільний застосунок «Моя податкова», ідентифікуватися онлайн з використанням КЕП або хмарного підпису. У розділі «Послуги» обрати розділ «Отримати відомості про суми виплачених доходів»,  вказати необхідний період та отримати результат за 5 хвилин. І це дуже зручно!

І ще можна скористатися Електронним кабінетом платника. Для цього достатньо зареєструватися в кабінеті та отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Після цього можна в будь-який зручний для Вас час зайти в кабінет і отримати відомості про власні доходи.

Крім того, платники можуть подати запит на отримання довідки з Державного реєстру фізичних осіб про виплачені доходи та утримані з них податки на порталі Дія.  Для цього необхідно зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID. Саму довідку можна буде завантажити в розділі «Документи» в кабінеті громадянина на порталі Дія.

Тому запрошуємо  бути сучасними - цінувати свій час та скористатися провідними технологіями, які створені для зручності наших шановних громадян та платників податків.

Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються починаючи з І кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (по квартально), з І кварталу 2021 року поквартально в розрізі місяців із зазначенням номера кварталу та місяця, відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

Сервіси Електронного кабінету для суб’єктів господарювання.

Шосткинська ДПІ  Головного управління ДПС у Сумській  області інформує.

Електронний кабінет – це інформаційно-комунікаційна система, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді.

Сервіси приватної частини Е-кабінету для суб’єктів господарювання:

- реєстраційні та облікові дані;

- доповнення облікових даних інформацією про види діяльності (КВЕД);

- дані про об’єкти оподаткування;

- інформація про стан розрахунків з бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації;

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;

- перегляд та друк раніше поданої звітності;

- перегляд вхідних/вихідних документів (квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо);

- надання згоди на отримання контрагентом інформації про себе;

- надання згоди на отримання банківською установою інформації про податковий борг;

- податковий аудит (критерії ризику);

- доступ до сервісів Е-ПДВ, Е-акциз;

- РРО/ПРРО;

- доступ до Єдиного рахунку;

- доступ до реєстрів, отримання інформації з реєстрів;

- інші електронні сервіси та корисна інформація.

Платники ПДВ в приватній частині Електронного кабінету мають можливість:

- реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;

- доступу до даних ЄРПН;

- подання в електронному вигляді повідомлень, скарг на рішення Комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;

- доступу до сервісів системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ): розрахунок суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН; перелік операцій, зареєстрованих в СЕА ПДВ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо);

- доступу до аналітичних сервісів системи автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків: показник D (навантаження за останні 12 календарних місяців); показник P (сума ПДВ, зазначена у зареєстрованих податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН у звітному періоді); показники Позитивної податкової історії (ППІ); інформація щодо відповідності платника ПДВ критеріям ризиковості.

Сервіси для платників акцизного податку:

- реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування в ЄРАН;

- доступ до даних ЄРАН;

- сервіси системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового: перелік операцій, зареєстрованих в СЕА РПСЕ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо); перелік акцизних складів та інформації щодо обладнання акцизного складу; результат зіставлення показників обсягів обігу спирту етилового. 

Подати декларацію про майновий стан і доходи на отримання податкової знижки за витратами 2023 року можна онлайн.

Шосткинська ДПІ  Головного управління ДПС у Сумській  області інформує, що починаючи з 1 січня 2024 року фізичні особи мають можливість отримати податкову знижку за витратами, здійсненими у 2023 році. 

Для цього до 31 грудня 2024 року включно необхідно подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. 

Нагадуємо, що право на отримання податкової знижки не переноситься на наступний рік. Тобто, засвідчити свої витрати, аби повернути частину коштів за 2023 рік можна лише до кінця 2024 року.  

Право на податкову знижку визначено статтею 166 Податкового кодексу України. 

До податкової знижки можна включити такі витрати: 

частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом; 

пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям; 

суми коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів освіти для компенсації вартості навчання; 

страхові платежі за договором довгострокового страхування; 

суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій; 

суми витрат на оплату вартості державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини; 

суми коштів, сплачених у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу; 

суми витрат у вигляді орендної плати (для внутрішньо переміщених осіб); 

суми витрат на лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19; 

суми витрат на придбання акцій, емітентом яких є юридична особа, яка набула статус резидента Дія Сіті. 

Для отримання податкової знижки платник податків подає декларацію до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку. 

Звертаємо увагу, що для зручності  платників податків ДПС  України з вересня 2023 року запроваджено безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова».  Сервіси мобільного застосунку надають, зокрема,  можливості: 

·  направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та отримання даних відомостей; 

·  подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка)

Для зручності та допомоги платникам податків при поданні податкової декларації про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки Державна податкова служба України розробила відеоролик «Мобільний застосунок «Моя податкова»: подання податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка)».  Переглянути відеоролик можна за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi/10156.html 

У Центрі обслуговування платників Кременчуцької ДПІ щоденно проводяться тренінги, на яких фахівці ДПІ демонструють всім охочим як  через Електронний кабінет http://cabinet.tax.gov.ua та мобільний застосунок «Моя податкова», можна подавати  декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки. 

Електронна черга – зручний спосіб отримання послуги в ЦОП.

Шосткинська   ДПІ Головного управління ДПС у Сумській повідомляє про новий сервіс від ДПС України.

Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган.

Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.

Суб'єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі online, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв'язку, щоденно з 8:00 до 19:00, у п'ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі)), або звернувшись до чату Контакт-центру ДПС у месенджерах Viber (адреса: Контакт-центр Податкової) та Telegram (адреса: @DPS_ContactCenter_bot), зазначивши свій мобільний номер телефона та обравши будь-який напрямок з наданого списку інформаційно-довідкових послуг. Надалі, з'єднавшись з оператором чату обрати зручний час і дату візиту у ЦОП. Електронний талон надійде на вказану електронну пошту.

При будь-якому записі наявність електронної пошти обов'язкова!

Слід зазначити, що запис за допомогою чат-ботів має суттєві переваги зі зверненням на телефонну лінію Контакт-центру ДПС: запис здійснюється навіть під час повітряної тривоги та не має необхідності тривалий час чекати з'єднання з оператором або очікувати в черзі.

Створена система керування чергами та потоками у ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігає їх скупченню.

При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв'язку з платниками після відвідування ними ЦОП, зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.

Сервіс електронна черга створено для комфорту платників податків.

Способи подання податкових декларацій платниками податків.

Шосткинська   ДПІ Головного управління ДПС у Сумській нагадує, що згідно з п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2155).

Єдиною підставою для неприйняття податкової декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі є недійсність кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, такого платника податків відповідно до вимог Закону № 2155, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного кваліфікованого сертифіката електронного підпису, за умови що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа, містить достовірні обов’язкові реквізити та надана у форматі, доступному для її технічної обробки.

Відповідно до п. 49.4 ст. 49 ПКУ платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог Законів № 851 та № 2155.

Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог Законів № 851 та № 2155.

Фінансова звітність, звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються згідно з вимогами абзаців першого та другого п. 46.2 ст. 46 ПКУ, подаються в електронній формі з дотриманням вимог Законів № 851 та № 2155 до контролюючих органів платниками податку на прибуток підприємств та неприбутковими підприємствами, установами, організаціями, які подають податкову звітність в електронній формі.